sobota 1. října 2011

Designblok 2011

Už se těším, začíná 4.10. a končí 9.10.2011. Designblok mám ráda, některý ročníky víc, některý míň, ale taky je to o tom, kolik mám času a kolik toho stihnu. Už je to 13. ročník, první ročníky se mi asi líbili víc, nebyly tak komerční, ale je jasný, že každá akce, která má úspěch, má jistý vývoj.
Takže na co se těším tenhle rok. Mám ráda šperky, módu a další holčičí věci, proto bude nejlepší Superstudio Šporkovský palác. Ze Superstudia Futurama mne nejdřív bude zajímat budova ve které se Designblok pořádá, která získala jako jediná v ČR ekologický certifikát Breem. Ze Superstudia Futurama si určitě nenechám ujít: Poistrin (nábytek), Brokis (světla) a Spyron (digitální tisk). Z ostatních věcí, které Desingblok nabízí, bych se šla podívat na některé přednášky a prezentace. Všechny ale nestihnu, jsou v době, kdy jsem v práci a nebo jsou na pozvánky. Takže příště prosím lepší časy i pro pracující a nejen pro studenty. Co si nenechat ujít podle mne: Roberto Coin (šperky), Vitra (židle Tip Ton), VŠUP v Praze - st, čt, pa diskuze od 17h a matériO Prague (knihovna materiálů). Nakonec pár fotek z minulého ročníku.


photo by Bára
photo by Bára
photo by Bára

photo by Bára


photo by Bára
photo by Bára


photo by Bára

photo by Bára

photo by Bára

Žádné komentáře:

Okomentovat