pondělí 24. října 2011

Londýn - Říjen 2011 - 1.den

Piccadilly street - photo by Bára.


Buckingham Palace - photo by Bára.

Green Park s The Mall street - photo by Bára.

V Green Park - photo by Bára.

V Green Park - photo by Bára.

Big Ben - photo by Martin.

Palace of Westminster - photo by Bára.

Westminster Abbey - photo by Bára.

Whitehall street - photo by Bára.

Whitehall street - photo by Bára.

National Gallery - photo by Bára.

St. Martin - photo by Bára.
Na Londýn jsem se moc těšila, už nám třikrát nevyšel, ale napočtvrté ano! Moje nejoblíbenější cizí město je rozhodně Paříž, ale musím říct, že Londýn ho dohání. Atmosféra mi přišla pohodová, ne uspěchaná jako v Praze nebo v Římě. První den jsme prošli okolí Westminsteru, ale mně nejvíc nadchla National Gallery. Můžete tam jít zadarmo, prohlížet si mého oblíbence Moneta a další další malíře. Kdybychom měli podobnou galerii v Praze, jsem tam snad každý týden a postupně si vychutnám každý obraz. Počasí sice bylo zatažený, ale vůbec to nevadilo.

Žádné komentáře:

Okomentovat