úterý 29. listopadu 2011

Řím - duben 2011- 1. den


V ulici, kde jsme bydleli - photo by Martin.
Piazza Barberini - photo by Bára.

Cesta k Trinita del Monti - photo by Bára.
Trinita del Monti - photo by Bára.

Trinita del Monti - photo by Martin.
Fontana di Trevi - photo by Bára.

Než začnu psát o Římě, tak jen pár vět. Moje předsevzetí bylo, že sem budu psát alespoň třikrát do týdne, to se mi očividně nedaří. Buď dodělávám projekt v práci a pak myslím jen na něj nebo mi odejde notebook a v něm moje fotky a návrhy. Zatím nemám stažené data ze starého notebooku, ale už mám nový krásný malý notebook SONY VAIO, a proto další důvod psát sem častěji. Chci sem především psát o designu a o mých návrzích, ale prozatím se vrátím k cestování z tohoto roku a průběžně možná i z let minulých. Cestování je jeden z mých nejoblíbenějších koníčků. Vím, že na cestování člověk musí mít peníze, čas atd.. Dovolený já moc nemám, ale všechnu ji využiji na vyjet cestování. Už nestuduji, takže se nemusím ohlížet na zkouškový a odevzdání projektů a tím pádem můžu jezdit v dobu, kdy to dřív nešlo. Jako malá jsem moc cestovat nemohla, nebyly peníze, o to víc se snažím vše dohnat a vynahradit si to. To je asi vše o mojí zálibě.
Takže ŘÍM. V Římě jsme byli v dubnu, byla to jako naše předsvatební cesta. Bydleli jsme na kraji centra, takže jsme ani nepoužívali metro a všude chodili pěšky. Řím mi přišel hodně hektický, hlučný, ale hlavně monumentální a krásný. Všude na Vás dýchá historie, Řím a antika. Myslím, že je to veselé město. Ubytování jsme měli slušný, byl to jen hostel v patře, nic extra, ale na hezkém místě v čtvrti Barberini. První den po příletu jsme se prošli k Trinita del Monti a k Fontana di Trevi.

Žádné komentáře:

Okomentovat