středa 19. září 2012

Designblok 12 - Clam-Gallasův palác

Těším se na Designblok, tenhle rok si ho snad pořádně užiju. Hledala jsem informace, na co se můžu těšit, ale myslela jsem, že najdu víc. A ano koukala jsem se na oficiální stránky i na facebook. Tento rok je zaměřen zas o něco víc na módu. Pro organizátory je to sice výhodnější, kvůli většímu počtu návštěvníků, ale mě hlavně láká design (vím móda je také design).
from designblok.cz
Na co se těším v Clam-Gallasově paláci? Když už nic jiného, tak určitě stojí za to, si prohlédnout barokní palác, který byl postaven pro neapolského místokrále Jana Václava Gallase architektem Johannem Bernhardem Fischerem z Erlachu. Sochařskou výzdobu provedl Matyáš Bernard Braun, ale asi nejznámější je pražská kašna Terezka od Václava Prachnera, kterou jsme vždy museli s dědou pozdravit, když jsme šli okolo (to je jen má malá vzpomínka).
from profimedia.cz
Na Designbloku se můžete těšit např. na Ligne Roset, tuhle značku miluju........
from designblok.cz
určitě nemůže chybět Rony Plesl,
from ronyplesl.com
nebo QUBUS,
from qubus.cz
pak se třeba můžete těšit na LASVIT
from facebook.com (lasvit)
a dále se těšte na BROKIS (foto ZDE), Stoskist (článek ZDE), PRECIOSA LIGHTIN, Praguekabinet a Hansgrohe CS.

2 komentáře:

  1. Ahojky. Pokud jsi se ještě nezúčastnila GA u mě na blogu http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/09/kiss-for-miss-giveaway.html
    Tak budu moc ráda, když se zúčastníš a zkusíš své štěstí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, soutěžit asi nebudu, ale ráda budu sledovat Tvůj blog :-)

      Vymazat