pondělí 7. října 2013

Den Architektury 3013 - Břevnov

Minulý týden byl náročný, moc jsem toho nenaspala a všechen volný čas jsem prokreslila. Ale neděli jsem si zpříjemnila Dnem Architektury. Vybrala jsem procházku po Břevnově a to proto, že zde bydlím, tak proč se nedozvědět něco více o místech, kterýma procházíte skoro každý den. Procházkou nás provázeli architekti Daniel Čapek a Michal Volf. Počítala jsem, že nás bude na procházce okolo čtyřiceti, ale zájem byl velký a posluchačů mohlo být i tři sta. Páni architekti, také byli zaskočeni velkým zájmem, a proto také museli upravit procházku, například vynechali výklad ze střechy hotelu Pyramida. Za mě procházka byla hezká, asi bych chtěla vidět ještě víc, třeba něco o vilách, které jsou mezi ulicí Bělohorská a parkem Ladronka. Ale v takovém to počtu lidí, myslím, že ani víc nešlo zvládnout. Fotek moc nemám, v tolika lidech se opravdu nedalo fotit.


břevnovský mrakodrap
Vila Kajetánka

3 komentáře:

  1. Moc pěkná a užitečná procházka s příjemnými lidmi. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Barčo, tak jsem se díky tvému blogu a tipu na Den architektury podívala do Karlína a bylo to super - moderní architektura rozkvétající ve starém Karlíně. A šlo to i s kočárkem. Zdenka

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsem ráda, jsem zvědavá na příští rok. Já jsem tentokrát nechala Matěje doma, ale s kočárkem by se to také dalo zvládnout. Lákala mě také Praha - v diplomatických službách a Praha s Vladimírem 518.

    OdpovědětVymazat