neděle 22. prosince 2013

krásné Vánoce a hodně štěstí v novém roce!!!

Nejdříve přeji všem co čtou tento blog krásné Vánoce, ať už s rodinou, či přáteli. Pak dále přeji hodně štěstí, zdraví a lásky v novém roce!!!
Pro mě tento rok byl nejvíc krásný, ale také nejvíce náročný. Skoro nespím, Matýsek se budí skoro každé dvě hodiny, ale člověk si časem zvykne a přijde mu to normální. 
Co jsem se tento rok naučila? Když jsem já v pohodě, je v pohodě i Matýsek, Martin a další mě blízcí lidé. Přestala jsem řešit některé věci, které pro mě byly do nedávna důležité, hlavní je teď pro mě klid. Od června jsem nakreslila pro mé známé pár návrhů. Sice mě obraly o zbytek spánku, který mi Matěj dopřeje, ale na druhou stranu mě to moc baví a to si myslím, že je důležité.
A příští rok? Těším se na další krásné chvíle s Matýskem, Martinem, rodinou a přáteli., na cestování. Tento rok, jsem nikde nebyla a to se mi dlouho nestalo. Takže mám deficit, který musím dohnat. Přeji si, abych mohla zase víc číst, víc kreslit, pokusit se rozjet tento blog a začít se věnovat více návrhům interiérů. Takže, ještě jednou přeji příjemné Vánoce a krásný nový rok!!!
mé oblíbené místo v roce 2010

Žádné komentáře:

Okomentovat