neděle 26. října 2014

Den architektury - Břevnov

Víkend před Designblokem byl Den architektury, v neděli jsme s kamarádkou stihly jak Tančící dům, tak i prohlídku Břevnova s architekty Danielem Čapkem a Michalem Volfem. Minulý rok jsem byla na první prohlídce Břevnova, tato byla pokračování té minulé, opět nás bylo mnoho návštěvníků a bohužel jsem neslyšela zrovna ve chvílích, kdy jsem chtěla slyšet nejvíce, ale i tak se mi procházka líbila.
Břevnov mám ráda, žijeme zde víc jak čtyři roky, a když jsem studovala na vysoké škole, jezdila jsem skoro každý den přes Břevnov do školy. Vlastně jsem skoro celý život bydlela na druhé straně Strahovského kopce. Bělohorská ulice je úžasná, najdete zde vše, jediné co mi zde chybí je knihkupectví, ale jedno malé je kousek od hotelu Pyramida. Jelikož neřídím a nyní jsem na rodičovské dovolené, jsem ráda, že nemusím nikam daleko cestovat a vše zde najdu, od polikliniky až např. po železářství. A nejvíc se mi líbí, že máme kousek Ladronku, park u Břevnovského kláštera nebo Hvězdu. Když nás přestane bavit jedna procházka, hned máme na výběr jiné. A samozřejmě nemůžu vynechat vily, které se táhnou od Ladronky po Bělohorskou ulici. Jen mít o něco větší byt a nemělo by to chybu. Přeji krásnou neděli a určitě si někdy udělejte procházku po Břevnově.










Žádné komentáře:

Okomentovat