úterý 27. října 2015

Designblok 15 - poslední den

Dnes máte poslední možnost si užít Designblok 15. Původně jsem zamýšlela, že budu každý den na Designbloku, ale bohužel Maty onemocněl. Měla jsem v plánu ho vzít do Průmyslového paláce, aby si užil dětský koutek od Petra Bakoše a Petra Fialy. Mohl si třeba pohrát s hudebními nástroji od Ikea. Určitě by se mu líbila autíčka od Nuxo. Naštěstí jsem mu pořídila tričko s vlkem od Hany Zárubové pro značku Totoe. A také by se určitě rád projel na odrážedle Repelo.
Petr Bakoš a Petr Fiala
Ikea
Nuxo
Repelo
Nezapomeňte si prohlédnout osvětlení. Čeští skláři jsou ve světě známí a mají co nabídnout. Pro mě jsou favoriti určitě firma Brokis s krásnými ptáky Night birds od Borise Klimka a hodně mě baví kolekce světel Lightline od Lucie Koldové. Tyhle kolekce jsem si vychutnala večer, kdy bylo zajímavé pozorovat hru světla a stínu.
Lightline - Lucie Koldová pro Brokis.
Night birds - Boris Klimek pro Brokis.

Také mám moc ráda světla a interiérové doplňky značky Dechem, jsou tak něžné a lehké.

Dechem
Zaujala mě práce studentů z Glass School z Nového Boru.
Glass School.
Jelikož už nemáte moc času, tak si určitě prohlédněte instalaci od Vitry, kde můžete být u přípravy pokrmů, je hned u hlavního vchodu do paláce. Instalace od Tonu je super, každou chvíli se vyvíjí a Vy se můžete na jejím vzhledu podílet. Krásná květinová instalace je u značky Křehký. Obě tyto instalace najdete v Superstudiu.
Vitra
Ton
Křehký
 

Žádné komentáře:

Okomentovat