pátek 6. listopadu 2015

Dyzajn market a mini dyzajn

Zítra je tzv. Mini Dyzajn market a je to speciální výběr Dyzajn marketu 16 designérů v Letenské kavárně Nacafe. Já určitě půjdu, na každém Dyzajn marketu pořídím něco pro sebe nebo nějaký dárek pro někoho blízkého. A za chvilku jsou Vánoce, a pokud nechcete čekat na Dyzajn market v prosinci, tak už můžete pořídit něco zítra.
V září jsem si na Dyzajn marketu koupila již druhou kabelku od slovenské značky Popular (více o značce najdete ZDE) a nosím ji teď pořád. Je super, vejde se do ní hodně věcí, notebook a dalších milion věcí, které sebou tahám. Jediné co mi trošku vadí, je popruh kabelky, je z látky a proto se různě překrucuje, asi na tom má podíl množství věcí co nosím. První kabelka od Popular, která je tmavě modrá z květinové látky, má kožený popruh a dobře sedí. Jinak nedám na tuhle novou kabelku dopustit, oproti té první má navíc vevnitř více přihrádek.

Další věc, kterou jsem koupila na Dyzajn marketu je krásný skleněný náhrdelník od designérky Barbory, více o designérce najdete ZDE. Náhrdelník nosím skoro pořád, k šatům, halenkám, na akce a pracovní schůzky. Je krásně něžný a hodí se snad ke všemu.

Ještě jsem pořídila pár dárků, jediný, který už můžu zmínit je dřevěný náhrdelník pro kamarádku od Vuchu, z kterého měla velkou radost. Nemám ho vyfocený, ale tenhle je mu dost podobný.
Vuchu foto from facebook.com/Vuchu.style
Hezký víkend a možná se uvidíme zítra na Mini Dyzajn marketu a snad pořídíte super věci jako já. 

Žádné komentáře:

Okomentovat