pátek 9. února 2018

Knihy - architektura - dřevo - myšlenky

Dnes jsem dostala nové, spíš staré knížky od táty. Ne, že bych jich měla málo a ne, že ten seznam, co chci přečíst je krátký, protože prostě nestíhám a není čas, ale obzory a inspirace se musí pořád sbírat.

Momentálně mám rozečtenou Architekturu štěstí od Alain de Bottona. To je takové hezké čtení a krásné úvahy. Nelze číst v kuse, vždy jen kousek a pak si tak přemýšlet o dané myšlence a hledat ji v okolí. Určitě ji doporučuji.

K Vánocům jsem dostala životopis Le Corbusiera od Anthonyho Flinta. Není to klasický životopis plný faktů, tenhle jde trošku pro mě do románu a proto je možná víc čtivější než klasické životopisy.

I když si myslím, že vím, jak určité materiály pracují v čase, jaké mají vlastnosti atd.. Tak jsem hledala knihu, kde se víc dozvím o dřevě a tak jsem zvědavá, co mi dá tato spíše stará kniha o tom Co a jak se dřevem od J. Vintera.

A abych se nenudila, tak mně táta vybral knihy Emila Filly - Myšlenky od Čestmíra Berky a Realismus bez břehů od Rogera Garaudy. Doufám, že si udělám čas a budu si užívat tyto knihy.


Co Vy teď čtete? Jaké máte rádi knihy?

Žádné komentáře:

Okomentovat