středa 11. dubna 2012

Prostory a dialogy Evy Jiřičné - Karel Hvížďala

from google.com.

Joan & David Store - from arcspace.com.

Kongresové centrum Zlín - from google.com.

Kolekce nahrdelniku pro BeldaFactory - from google.com

Kongresové centrum Zlín - from google.com.

Dlouho jsem knihu Prostory a dialogy Evy Jiřičné od Karla Hvížďaly sháněla, v jednom knihkupectví mi i bylo řečeno, že jsem zaspala dobu. Pokud si ji chcete koupit, tak ještě jeden výtisk měli minulý týden ve Frágnerově Galerii. Knížku jsem přečetla jedním dechem a myslím, že jsem ji nečetla naposledy. Mám ráda životopisy a způsob dialogu, kterým je kniha napsána mi umožnil si myslet, že Evu Jiřičnou poznávám osobně. Dozvíte se jak o životě Evy Jiřičné, tak o postupech a procesech při navrhování. Knížka je inspirativní, jak pro studenty, architekty, tak pro lidi, kteří uvažují nad tím, že by si najali architekta a "vedli spolu dialog nad návrhem jejich domova". Po přečtení této knihy, je mi jen líto, že jsem nemohla být studentkou Evy Jiřičné, ale jsem ráda, že mi tento rozhovor umožnil aspoň trochu vidět způsob postupů při jejím navrhování a pohled na život Evy Jiřičné.
Pokud se chcete dozvědět více o práci Evy Jiřičné, ZDE je odkaz na její stránky.

Žádné komentáře:

Okomentovat