sobota 14. září 2013

Dětské hračky

Blíží se Vánoce a Matýskovy narozeniny. Vím času dost, ale já ráda kupuji dárky dopředu, kdy mám dostatek času je promyslet a neshánět je ve stresu. Většinu dárku začínám nakupovat zhruba od září, ale nějaké dárky, jsem už koupila dřív. Matýsek se narodil pět dní před Štědrým dnem. Zatím z toho nemá rozum, ale už teď přemýšlím, jak to udělat, aby mu Vánoce a narozeniny nesplynuly v jednu oslavu.
Pročítala jsem různé diskuze, internetové stránky a zde jsou mé poslední úlovky. Samozřejmě to nejsou všechny dárky, které Matýsek dostane, už mám schované nějaké leporela, dřevěné hračky a oblečení.
Je nová doba a tato interaktivní hračka je prý oblíbená, tak uvidíme. Je fakt, že Matěj zbožňuje ovladače, mobily, notebooky atd, ale to se líbí asi všem miminkům.
Fisher price from google.com.
Matěj se už zvedá a nezůstane trochu v klidu, tak si myslím, že tohle odstrkovadlo a  houpačka v jednom bude dobrý nápad. Snad aspoň jedna z funkcí ho bude bavit.
Little tikes from google.com.
A samozřejmě nesmí chybět kostky. První je krabice s rozlišovací deskou, tím se dítě učí tvary a zároveň se učí i barvy. Druhé duplo, se jmenuje moje první zahrada, kde se dítě seznámí jak se zvířátky, tak i se zeleninou, kterou pěstuje chlapeček.
Duplo from google.com.

Duplo from google.com.

Žádné komentáře:

Okomentovat