středa 23. října 2013

Roberto Palomba pro Kartell by Laufen

V sobotních Lidovkách vyšel krásný článek s Roberto Palomba, který přijel do Prahy představit kolekci koupelnového vybavení, kterou společně se svou manželkou Ludovikou Serafiniovou vytvořil pro Kartell by Laufen. Kolekci jste mohli např. vidět na Designbloku v Nákladovém nádraží Žižkov. Chtěla jsem dát na blog fotky z Designbloku, protože mám značku Laufen ráda, ale bohužel ani jedna fotka nevyšla aspoň trochu dobře. Ale co se mi nejvíce líbí, na článku je, jak krásně mluví o své manželce, o jejich spolupráci a vše podává s humorem. Např. "Jaké to je, pracovat s vlastní manželkou?" "Musíte pořád říkat ano, ano, ano. Samozřejmě žertuji. Ve skutečnosti je to spíš naopak. Spousta lidí má problém uznat, že i žena může vést nějaký projekt. Přestože pracujeme jako rovnocenná dvojice, lidé neustále mluví se mnou, oslovují jen mne. A pracovat s ní je tak příjemné. Je to velmi chytrá a krásná žena, která mě dokáže neustále něčím překvapovat a inspirovat. A díky tomu, že jsme manželé, můžeme mít pracovní schůzky klidně doma v obýváku nebo v kuchyni."
Pokud si chcete, prohlédnou celou kolekci Kartell by Laufen, můžete ZDE a pokud se chcete dozvědět něco víc o historii značky Laufen, která je starší více jak 110 let, tak to můžete ZDE. Tak co, líbila by se Vám koupelna od Laufen? Mně se nejvíc líbí z kolekce zrcadla a umyvadla s zajímavě vymyšleným odtokem. Celá kolekce se mi moc líbí.
Zdroj citace: Lidové noviny, Zdenka Tomis, 19.10. 2013
Foto from cz.laufen.com









Žádné komentáře:

Okomentovat