sobota 12. listopadu 2011

Londýn - Říjen 2011 - poslední den


jedeme do Bradavic - photo by Martin.

photo by Bára.

Green Park - photo by Bára.

Green Park - photo by Bára.

photo by Martin.

Horse Guards from Green Park - photo by Bára.

Horse Guards - photo by Bára.

Poslední den jsme odlétali až večer, proto jsme měli ještě čas si užít Londýn. Dopoledne jsme se pokusili odjet do Bradavic (Harry Potter), to se nám bohužel nepovedlo. Proto jsme se zbytek dne procházeli po Westminster a nakonec jsme se podívali do National Gallery, která mě nadchla (viz post Londýn - 1.den).
Co se mi líbilo na Londýně? Nikdy jsem si nemyslela, že by mě Londýn uchvátili třeba aspoň tak z poloviny jako Paříž, ale myslím, že ji dohání. Z měst co jsem tenhle rok navštívila, určitě vede. Neni tak uspěchaný, má krásný muzea a parky. Sice Londýn postihlo v minulosti několik požárů, architekturu má nádhernou a hlavně umí skloubit moderní architekturu se starou, to se v Praze zatím nevede. Určitě jsem nebyla v Londýně naposledy a mám ještě co objevovat. Takže se Londýne těš na brzkou návštěvu :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat